جزئیات خبر

کسب رتبه اول کارگزاری ایساتیس پویا در بخش خرید رینگ محصولات پتروشیمی و فرآورده های نفتی بورس کالا

کسب رتبه اول کارگزاری ایساتیس پویا در بخش خرید رینگ محصولات پتروشیمی و فرآورده های نفتی بورس کالا

کسب رتبه اول کارگزاری ایساتیس پویا در بخش خرید رینگ محصولات پتروشیمی و فرآورده های نفتی بورس کالا برای دومین سال پیاپی

کارگزاری ایساتیس پویا در سال 1402 برای دومین سال پیاپی در بخش خرید رینگ محصولات پتروشیمی و فرآورده های نفتی بورس کالا با اختصاص بیشترین ارزش معاملات به خود،  رتبه اول را کسب نمود. این کارگزاری با خرید بیش از 2میلیون تن انواع محصولات پتروشیمی برای مشتریان و با سهمی بالغ بر 7 درصد از کل معاملات صورت گرفته در این سال در میان 97 کارگزاری فعال در این بخش حائز این جایگاه گردیده است.
شرکت کارگزاری ایساتیس پویا  با سرمایه ثبتی 2000 میلیارد ریال، بعنوان یکی از برترین کارگزاران بخش خصوصی در بازار سرمایه فعالیت داشته و با بیش از 30 شعبه خود در سراسر کشور با برخورداری از کادری مجرب و داشتن کلیه مجوزها، ارائه دهنده کلیه خدمات بازار سرمایه در تمامی حوزه های بورس اوراق بهادار و فرابورس، بورس کالا و بورس انرژی است. این کارگزاری با سطح خدمات پشتیبانی خود، سامانه های معاملاتی آنلاین و اختصاص مزیتهای ویژه از جمله تخفیف در کارمزد، اعتبار معاملاتی، تخصیص منفعت مالی به مانده حساب مشتری و ... همواره در راستای جذب حداکثر رضایت مشتریان تلاش نموده است.
این کارگزاری در بخش معاملات فیزیکی بورس کالا، معاملات برخط سهام و سایر بازارها همواره در جمع 15 کارگزاری برتر قرار داشته است و هم اکنون پذیرش و عرضه محصولات بسیاری از شرکت های بزرگ در رینگ پتروشیمی و فراورده های نفتی بورس کالا و بورس انرژی  را بر عهده دارد.
مشخصا کسب رتبه اول در بخش خرید رینگ محصولات پتروشیمی و فرآورده های نفتی بورس کالا در سال 1402 و مهم تر از آن حفظ این رتبه موید سطح خدمات و رضایتمندی مشتریان عزیز این کارگزاری می باشد و این کارگزاری با گستردگی مطلوب شعب در سراسر کشور و با اتکا به نیروهای کارآزموده و خبره همواره آمادگی ارائه بهترین خدمات به کلیه شرکت ها در بخش بورس های کالایی را دارد.
در حال حاضر خدمات "خرید و فروش انواع محصولات پذیرفته شده در بورس کالا و انرژی (پتروشیمی ، فلزات و ... )" ، " خدمات مشاوره پذیرش انواع محصولات در بورس کالا و انرژی" ، "معاملات گواهی شمس طلا"، " خدمات مشاوره قیمت در خرید و فروش محصولات بورس های کالایی" و  " گزارش روزانه و تحلیل بازار به صورت دوره ای" توسط این کارگزاری ارائه می­گردد.
آدرس دفتر مرکزی شرکت کارگزاری ایساتیس پویا   
دفتر تهران : سعادت آباد، خیابان سی و یکم شرقی، پلاک ۲۱،  شماره تلفن ۴۵۶۷۱۰۰۰- ۰۲۱
دفتر یزد : بلوارجمهوری اسلامی، نبش کوچه شرق، ساختمان بورس، طبقه همکف، شماره تلفن   ۰۳۵-۳۵۲۲۰۴۵۸ 
آیا نیاز به توضیحات بیشتر در خصوص خدمات ارائه شده در کارگزاری دارید؟

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.